hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟



نظرات 3 + ارسال نظر

کامینگ سون!

ali mahrooz 1388/11/10 ساعت 15:50 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای http://www.byrapid.com

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
شما هم می توانید آمار خود را به طور چشمگیری افزایش دهید
با قرار دادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و ارسال لینک خود می توانید لینک خود را در لینک باکس ثبت نمایید
فواید:
1- افزایش پیج رانک و رتبه شما در گوگل
2- قرار گرفتن لینک شما در اکثر وبلاگها
3- بالا رفتن آمار شما بعد از مدتی
و ....
آمار ما فعلا روزانه 12000 هست و به زودی به 20000 هم میرسه من دارم این لینک باکس رو به اکثر وبلاگها معرفی می کنم پس شک نداشته باشید که به زودی آمارش بیشتر از 20000 هم میرسه. در هر صورت برای بالا بردن آمار اینکار لازمه
ابتدا لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک را برای ما راسال نمایید تا در کمتر از 12 ساعت لینک شما ثبت شود
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد