hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

نمایش کمدی و موزیکال کاری از سعید خاکسار



نام تئاتر : با من بخون

کارگردان : سعید خاکسار (کارگردان و بازیگر سابق تئاتر داماد دیوانه)

بازیگران : سعید خاکسار، حسین ایزدپناه، حسین بابایی، کاظم صادقی، رامین زنگنه (بازیگران سابق تئاتر داماد دیوانه) - حامد باقر زاده (بازیگر سابق تئاتر مردها فرشته اند) - مهدی قطبی - گلناز مرادی - آرتمیس دشتی

موسیقی : امین میرزایی

تاریخ شروع به اجرا : ۱ اسفند ۸۸

آدرس: عباس آباد، بالاتر از سینما آزادی، خیابان خالد اسلامبولی، نبش کوچه چهارم، سینما تئاتر کانون

اجرا هرشب ساعت ۲۱ الی ۲۴

قیمت بلیط بدون تخفیف برای هر نفر: ۸۰۰۰ تومان

لطفا برای اطلاع از تخفیف در روزهای خاص با شماره های زیر تماس بگیرید:

بلیطهای نمایش به 2 صورت در اختیار تماشاچیان محترم قرار میگیرد:


1: توسط پیک :دوستان میتوانند با شمارههای 88100623، 88021699، 09193090691، 66914534 تماس بگیرندو صندلی مورد نظرشان را انتخاب و توسط پیک به نشانی مورد نظرشان ارسال خواهیم کرد.



2:تماشاگران محترم میتوانندحداقل 48 ساعت زودتر از موعد مقرر به گیشه مراجعه و صندلی مورد تظرشان را درخواست نمایند.
ضمنا ساعت شروع به کار گیشه هر روز از ساعت 11 صبح تا 8.30 شب و اطلاعات از 9 صبح تا 7 بعدازظهر پاسخگو میباشد.


"در صورتی که این تئاتر را تماشا کرده اید لطفا نظرات شخصی خود را با ذکر جزئیات (چه انتقاد و چه تعریف از این تئاتر) برای اطلاع و استفاده سایر بازدید کنندگان در قسمت نظرات همین تئاتر مرقوم فرمایید " 

سبز باشید ...


برای اطلاعات بیشتر در مورد تئاترهای موزیکال میتوانید به سایت زیر مراجعه نمایید:


 powered by: http://www.taatr-comedy.blogfa.com

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم 1388/12/20 ساعت 16:52

سلام.
فکر میکردم شما فقط به سینما علاقه دارین .
این کار مگه قبلا اجرا نشده به اسم با من برقص؟ تا کی اجرا دارن؟

من به هر چیزی که براش وقت گذاشته باشن که ارزش داشته باشه وقتمو براش بذارم علاقه دارم حتی یک برگ کاغذ !

چرا قبلا اجرا داشته ولی خیلی تغییر کرده و حتی همین نمایش هم ارزش چند بار دیدن رو داره. من تضمین میکنم ولی تصمیم با شماست

احسان 1388/12/20 ساعت 17:03

سلام حمید جان
من سلیقه تو رو چشم بسته قبول دارم اما سبک کار بهزاد محمدی رو بیشتر میپسندم

قسمت آخر جوابی که بالا دادم شامل حال شما هم میشه :))

سایه 1389/01/01 ساعت 21:19

سلام انقدر اجراشون قشنگه که اگه 100 ساله دیگه هم باشه من میررررم..... توصیه میکنم شما هم برین مریم خانم

شما کی رفتین ؟
قبلا هم کارهای این گروه رو دیده بودین یا نه؟

فرشاد 1389/01/25 ساعت 14:03

به نظرم بهتر از این نمیشه.

سلام فرشاد جان
خوشحالم که تو هم راضی برگشتی. با نظرت موافقم اما بهتر از این هم میشه...خاکسار مثل قالی کرمون میمونه...

دینا 1389/05/10 ساعت 18:37

بابا این خاکسار خیییییییییییییلی باحاله
عاشثشششششششششششششششششششم

موافقم

من این نمایش را 89/5/17 دیدم.
هم خنده دار و شاد است و هم تکنیکی.
این تکنیکی که عرض کردم در نمایش کاملا مشهوده

انقدر منو وسوسه نکنید توروخدا....

چطور بود به نظرت؟ قبلا هم کار طنز دیده بودی؟

سوگل 1389/05/19 ساعت 11:48

باسلام و خسته نباشید
من هنوز این موفق به دیدن این نمایش نشدم چون بلیط این تئاتر یه کمی گرونه و ما که قشر تقریباْ ضعیف این جامعه هستیم علی‌رغم علاقه به تماشای چنین برنامه‌هایی مجبور و صرف نظر کردن از دیدن آن هستیم امیدوارم آقای خاکسار فکری هم راجع به این قشر جامعه بنمایند تا ما هم بتوانیم از بازی خوب ایشان بهره‌مند شویم. البته خیلی از تئاترها با گذاشتن شنبه‌ها به عنوان بلیط نصف قیمت ۳۵۰۰ این کار رو کردند این نمایشها هم بسیار زیبا هستند مثل خنگ و خنگ تر

تو همین هفته این نمایش تقریبا نیم بها بود...ببخشید البته ولی فکر نمیکنم ۳-۴ هزارتومن در مقابل قیمت بلیط کنسرت و این فیلمهای سطحی سینما مبلغ زیادی باشه به نظر من برای شاد بودن و خندیدن خیلی بیشتر از اینها باید هزینه کرد.خنگ و خنگ تر چطور بود؟

دوست بسیار عزیز خسته نباشید تبریک به خاطر این همه ذوق شما به ما هم سر بزنید .
http://hamrazz.blogfa.com

منظور از ذوق همون کلیشه بود دیگه...؟

رویا 1390/03/06 ساعت 17:42

سلام تاتی جون...طنزتون خیلی قشنگه ... تشتک نوه

راستی کسی نمیدونه تا کی اجرا دارن؟

من چون اطلاعی نداشتم رفتم ازدواج در قهوه خانه رو دیدم که ای کاش نمیرفتم.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد