hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

شبکه تلویزیونی ایرانیان تی وی IRANIAN TV





سلام

اگه دیدن برفک های تلویزیون رو به برنامه های صدا و سیما ترجیح میدین یا اگه از کلیپ های دو زاری و سریالهای شبکه های لس آنجلسی خسته شدین و حس میکنید که هنوز ایرانی  هستین و دوست دارین به ایرانی بودن خودتون افتخار کنید / پیشنهاد من به شما شبکه جدید ایرانیان تی وی است. تو این یه هفته ای که برنامه هاش رو دنبال کردم تقریبا منو راضی کرده / هم فیلم نشون میده با دوبله خوب (مثل قتلهای مشکوک) هم برنامه های مستند و علمی هم اخبار هنرمندان ایرانی و خارجی و مهم تر از همه کیفیت تصویر نسبتا عالی....


ضمنا برنامه "شب شما به خیر" با اجرای رضا رشید پور رو از دست ندین.هر شب ساعت 8:30


HOT BIRD /12245 / H / 27500 / 3/4

نظرات 2 + ارسال نظر
sajjad 1390/07/10 ساعت 22:15 http://amarsazan.r98.ir

سلام
سایت بسیار جالبی دارید
سایت من رو لینک کنید و بعد اگر خواستید در سایت من اعلام کنید تا سایت شما را لینک کنم
من را با نام افزایش امار واقعی در آلسکا(رایگان)ثبت کنید.
اگه می خواهید بازدید از سایتتان بالا بره یه سری به سایت من بزنید.
ممنون

من احتیاجی به آمار و ارقام ندارم. مرسی

sajjad 1390/07/10 ساعت 22:16 http://amarsazan.r98.ir

سلام
سایت بسیار جالبی دارید
سایت من رو لینک کنید و بعد اگر خواستید در سایت من اعلام کنید تا سایت شما را لینک کنم
من را با نام افزایش امار واقعی در آلسکا(رایگان)ثبت کنید.
اگه می خواهید بازدید از سایتتان بالا بره یه سری به سایت من بزنید.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد