hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

قلب یخی !


خدا رو شکر بعد از تحریم دلنوازان و رستگاران و گنهکاران و توبه کاران و فاصله ها...خوشحالم که هنوز تن به سریالهای صدا سیما و فارسی1 ندادم مخصوصا این سریالهای "ماه رمضان" ولی بالاخره من که وقت دیدن لاست و فرار از زندان و غیره رو نداشتم گفتم دل به دریا بزنم و این سریال قلب یخی رو هم برای دل خودم هم برای مثلا حمایت از موسسه رسانه های تصویری و بابای دوستم (تهیه کنندهء محترم) و دیدن امین حیایی و فرخ نژاد و ... بگیرم و مشغول باشم خلاصه دیشب قسمت اولش رو دیدم. در مورد سریال که هنوز خیلی زوده تصمیم گرفتن ولی اولین چیزی که خیلی حالمو گرفت کیفیت افتضاح فیلم بود...دست اندرکاران عزیز شما که دنبال حمایت از حقوق مصرف کننده هستید و برای پخش اول یک میلیون تیراژ میدین بیرون یه ربع آخر سی دی رو هم که تبلیغ کله پزی و ماست بندی و ... پخش میکنید.


نمیشد به شعور من مخاطب توهین نکنید و این سریال رو روی دی وی دی پخش میکردین؟

نظرات 10 + ارسال نظر
احسان 1389/05/27 ساعت 00:31

یعنی ببینیم یا نگیریم؟

تصمیم با شماست...من فقط نظر شخصیمو گفتم.

مخاطب عام 1389/06/01 ساعت 23:55

منم با سریالها زیاد ارتباط یرقرار نمیکردم فکر کردم این قلب یخی خوب باشه شاید. ولی با این چیزایی که شما گفتین دلسرد شدم.

(قهوه تلخ کی میاد؟)

وقتی مادر نباشه باید با زن بابا کنار بیایم دیگه...

۲۰ شهریور

یه نفر شبیه تو 1389/06/03 ساعت 00:58

قسمت دومش که خیلی با قسمت اولش فرق داشت. رفت تو تریپ لاو و این حرفا و از قسمت اولش کمی فاصله گرفت. با این تفاسیر قسمت سومش رو بخرم یا نه؟ شما گرفتی؟

چرا شبیه من حالا؟ این همه آدم...

من ندیدم هنوز...مثل خود سریال سرد شدم!

سلام خوبی؟
من یه قسمت از یه سریالی رو دیدم که اسمش قلب یخی بود کارگردانشم محمد حسین لطیفی
این یکی دیگست؟؟؟؟؟/
اون که همچین جالبی ای نداشت
راستی فیلم فرار از زندان رو نگاه نکردی؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من بهترین فیلمه من از وقتی دیدم دیگه هیچ فیلمی به نظرم قشنگ نمیاد

مرسی.

آره همون سریال بوده. ولی با یه قسمت نمیشه در مورد خوب یا بد بودنش تصمیم گرفت.

سریال فرار از زندان رو ندیدم چون میدونم معتادش میشم و وقت دیدنش رو ندارم و یه مشکل به مشکلاتم اضافه میشه :d

تا اونجایی که میدونم خیلی بهتر از لاست بوده...چون فقط فرار از زندان نیست...فرار از اجتماع فرار از شخصیت و ... ایناست که جذابش کرده درسته؟

شایان 1389/06/12 ساعت 14:20

یعنی قهوه تلخ هم رو سی دی میاد؟

اگه منظورت دی وی دی یا سی دی بود باید بگم متاسفانه بله...

یه نفر شبیه تو 1389/06/16 ساعت 01:59

آقا من قسمت چهارمش رو دیشب دیدم خیلی خوشم اومد یعنی تقریبا داستان داره شکل میگیره و پیچیده میشه.حمید آقا من به شما توصیه میکنم ادامه بدی و همین اول راه نا امید نشی دارم لحظه شماری میکنم برای قسمت های بعدی که جواب سوالهام رو بگیرم

نه بابا کی میگه من نا امید شدم؟ من هنوز امین حیایی رو ندیدم...تازه از وقتی امین بیاد سریال برای من شروع میشه.

احسان 1389/06/20 ساعت 23:40

حالا تازه داره قشنگ و جذاب میشه...من قسمت ۵ رو دیدم ولی جالبترینش قسمت ۴ بود

کاملا موافقم

مهرانه 1389/07/18 ساعت 00:35

بابا این سریال هم زده رو دست فارسی وان که با همه خیانت و دودره بازی و این حرفا.دارن کار یاد مردمی میدن که خودشون هفت خط روزگارن

چاقو که دسته خودشو نمیبره؟ این داستانها همه از زندگی همین مردم ساخته میشن. دیگه چیو میخوان یاد بگیرن؟

یه نفر شبیه تو 1389/11/12 ساعت 16:51

داش حمید میگن ظاهرا قلب یخی کم آورده...محرم و صفر هم تومو شد اما هنوز قسمت بعدی رو پخش نکردن !

نه داداش پخش کردن قسمت جدیدشو....دیدی؟

یه نفر شبیه تو 1389/11/12 ساعت 16:52

:تموم شد

اشکال نداره...پیش میاد دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد