hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

بهزاد محمدی یا سعید خاکسار؟!


خیلی دوست داشتم این موضوع رو به صورت نظر سنجی میذاشتم تا بقیه تئاترها هم بتونن رقابت کنن ولی از اونجایی که هدف من از طرح این موضوع (کمیت یا کیفیت) یه موضوع کلی به حساب میاد نتیجه اش میتونه بقیه کارهارو هم در بر بگیره. ضمن اینکه در نظرسنجی فقط اعداد و ارقام حرف میزنن ولی من دوست دارم کسی که به هر گزینه ای رای میده استدلال خودش رو بنویسه تا با نظرات دیگر دوستان هم آشنا بشیم و اتهام تقلب و این حرفا هم گریبان گیر ما نشه...



دوستانی که تا حالا هیچکدوم از کارهای تئاتر کمدی و یا کارهای این دو هنرمند رو ندیدن خواهشن نظر تخصصی ندن.



(نمایش کمدی ازدواج در قهوه خانه به کارگردانی بهزاد محمدی)






(نمایش کمدی موزیکال با من بخون کاری از سعید خاکسار)







بحث رو از صفر شروع میکنیم از هرجایی که شما دوست دارین. از تاریخچه / میزان فروش / بازی ها / کارگردانی / نمایش نامه / نور پردازی / و ...

نظرات 53 + ارسال نظر
محمد رضا 1390/04/19 ساعت 13:51

حمید جان کوتاه بیا....

اشئهی 1390/04/19 ساعت 14:47

من به عنوان یه نفر که تفریح و خندیدن رو دوست داره به طور اتفاقی تبلیغ تئاتر خاکسار رو توی روزنامه دیدم و باز هم میگم به طور کاملا اتفاقی مثل بقیه نمایش ها (مردها فرشته اند و ...) رفتم کارشون رو دیدم و از لحن نمایششون خوشم اومد. اما این باعث نشد فقط به خاطر حس رضایتی که در من ایجاد شده بود چشمام رو روی بقیه کارها ببندم / ولی هر وقت هر نمایشی رو دیدم بیشتر مشتاق شدم که دوباره برم کار خاکسار رو ببینم البته اینم بگم که آقای بهزاد محمدی کاملا شناخته شده هستن و تقریبا خیلی ها اسم تئاتر گلریز و بهزاد رو با هم میشناسن. کار ایشون رو هم دیدم ولی شاید توقع من از بهزاد محمدی خیلی بالا بوده که از نمایششون خوشم نیومده....حالا دلایل دیگه ای هم دارم که به وقتش توضیح میدم.

عزیزانی که دوست دارن بدونن این بحث از کجا شروع شد میتونن قسمت نظرات این مطلب (پری بلنده) رو مرور کنن:



http://6252.blogsky.com/1389/12/10/post-29

عرفان 1390/04/19 ساعت 19:10

من کلا از تئاتر خوشم نمیاد دیگه چه برسه به کمدی ولی طراحی پوستر با من بخون حرفه ای تره

البته اینم بگم پوستری که من از نمایش ها گذاشتم نمیدونم پوستر رسمی خودشون هست یا نه / من توی گوگل سرچ کردم و به صورت اتفاقی این دو تا رو انتخاب کردم اگر کسی لینک پوستر اصلی رو داره بگه تا من جایگزین کنم.

ستاره 1390/04/21 ساعت 02:05

سلام کار اقای خاکسارو دیدم اقای محمدی هم دیدم
از ۱۰۰ نمره به اقای خاکسار ۴۰ میدم
به بهزاد محمدی ۱۰۰ چون فوق العاده بود کار بهزاد محمدی
و به همه توصیه می کنم از این دو کار
نمایش اقای محمدی رو برن
سبک نمایش اقای محمدی شیرین تر از اقای خاکساره و کاش از اول کار اقای خاکسارو نمی رفتم

من کار بهزاد رو یه هفته پیش دیدم و چون ارضا نشدم امشب برای چهارم دارم میرم کار خاکسار رو ببینم (البته دفعه قبلی که دیدم پارسال بود) برمیگردم و به صورت کاملا مفصل با هم مقایسه میکنم....

شما این دو تا رو با چه فاصلهء زمانی دیدین؟

مجید 1390/04/21 ساعت 18:14

با احترام به همهء دوستان ولی متاسفانه جفتشون ۲زار نمی ارزن از ساعت ۱۲ تا ۳ دارم میزنگم که بلیط بگیرم یا اشغاله خطاشون یا وقتی هم آزاد میشه هیچکس نیست که جواب بده...موندم پس چرا اینهمه اشغال میزنه. ایرانه دیگه............کاریش نمیشه کرد بی خیال تئاتر شدم امشب میرم ورود آقایون ممنوع !
پولم هم تو جیبم میمونه

ستاره 1390/04/22 ساعت 01:59

من به فاصله زمانی دو هفته ایی
نه من مشکلی ازاین بایت نداشم هرموقه هم زنگ زدم اگرم دیر برداشتن اما بی جواب نموندم اونجا اینقدر سرشون شلوغه که که نمی رسن پشت سرهم جواب بدن و شما باید به زنگ زدناتون ادامه بدید بی جواب نمی مونید حتی بیشتر دوستام هم رفتن و همگی راضی بودیم
شما که چهار بار کار خاکسارو رفتی چی دیدی تو این نمایش بی خود که ارضا شدی
معلومه عشقه خاکساری و نمی تونی قضاوت درست بکنی شما اگر ۱۰ بار دیگه ام بری خاکسارو ببینی بازم می گی اون
در صورتی که هنر اقای خاکسار اصلا به پای نمایش های بهزاد نمی رسه و چند سال که تمام دوست و اشناهامون کارهای بهزادو می بینیم به نظر من اصلا برابر کارهاش و نمایش هاش ندیدیم
اصلا شما که اول اخر می گی خاکسار و اونو می بینی پس
این نظرات و پست وبلاگتو تعطیل کن
اینجوری وقت مردمو می گیری
بازم مرسی

نمیدونم چرا دقیقا من همین احساسو نسبت به شما دارم...با این تفاوت که شک دارم شما کار خاکسار رو دیده باشین...چون همش یه طرفه به قاضی میرین و حس میکنم یه جورایی در مقابل انتقادها گارد میگیرین مثل کسی که از وطن یا ناموسش دفاع میکنه !!! و این برای من جای سوال داره

من تعصب ندارم روی خاکسار فقط به کار خوب میگم خوب به کار بد هم میگم بد. حالا میخواد خاکسار باشه / آقای محمدی باشه یا مسعود ده نمکی و دیگران.

اما بگذریم...شما بودی که میگفتی اسم بهزاد محمدی رو تا کتاب گینتس ثبت کردن؟

حسین 1390/04/22 ساعت 11:51

یکم تعصبتون رو کنار بذارین و ضمن احترام به همدیگه با دلیل و منطق صحبت کنین. خانم ستاره خانم و آقای صاحب وبلاگ فقط شما دو نفر نیستین که تئاتر رفتین و ازشون دفاع میکنید خیلی های دیگه هم هستن که نمیدونن یه همچین موضوعی اینجا مطرح شده شما اگه راست میگین بیاین با دلیل و منطق و استدلال از هنرمند محبوبتون دفاع کنید. منم متاسفانه هر دو تئاتر رو دیدم قصد مقایسه ندارم ولی یکی جواب این سوال رو من بده؟
تاریخ مصرف یه نمایش یعنی چی؟ یه نمایش تا کی باید روی پرده باشه؟ چقدر باید بفروشه تا کار بعدی جایگزین بشه؟

منم همینو دارم میگم حسین جان . هدف منم اینه که دیگران هم بیان نظراتشون رو بگن تا به یه جمع بندی کلی برسیم وگرنه اینکه ما چند نفر بشیم و ببریم و بدوزیم که فایده نداره...اتفاقا به موضوع خوبی اشاره کردی این سوال تو سوال خود منم هست. من فکر میکنم مجوز گرفتن برای یه کار خیلی جدید احتمالا انقدر دردسر داره که حاضرن به جای کار جدید همونو چند سال اجرا کنن. برای کسی که با تئاتر و گروهش هر روز اجرا دارن نوشتن یه نمایشنامه جدید فکر نمیکنم انقدر سخت باشه.

دیشب که از تئاتر داشتیم بر میگشتیم سر همین موضوع داشتیم بحث میکردیم که جدای از همه این حرفا...اینا خودشون خسته نمیشن هر شب تکرار و تکرار و تکرار.........

مهسا 1390/04/22 ساعت 14:17

خیلی ببخشید ولی معروف بودن آقای بهزاد محمدی فقط به خاطر حضورش در تلویزیون و اون سی دی قهوه خانه زری خانم بود که معلوم نیست چه جوری اومد بیرون. ازش بدم میاد . همونطور که از خاکسار هم خوشم نمیاد چون اصلا نمیشناسمش. برای این از بهزاد محمدی بدم میاد چون بی ادبن با فحش و دری وری گفتن مردم رو خندوندن که هنر نیست اسم تئاترشون رو به جای کمدی باید بذارن مستهجن

خب بالاخره هر کسی یه سلیقه ای داره و به یه چیزی میخنده.

شاید یه جک برای یه نفر انقدر خنده دار باشه که از شدت خنده اشکش در بیاد برای یه نفر انقدر بی مزه باشه که حتی زورش بیاد یه لبخند کوچیک هم بزنه....این شمایی که باید بدونی از چه جوکی خوشت میاد از چه جوکی بدت میاد ! یعنی قبلا از اینکه وقتت رو برای یه کاری بذاری در موردش تحقیق کن

سحر 1390/04/22 ساعت 22:19

من کار آقای خاکسارو 15 بار دیدم هم توی سینما پیام هم کانون و هم توی مجموعه ی پردیس کار آقای محمدی رو هم 2 بار دیدم، این 2 نفر هر 2شون واقعا هنرمندن اما استاد خاکسار سنشون خیلی از آقای محمدی بیشتره و خوب تجربشون هم خیلی بیشتره و کارشون واقعا به نظرم حرف نداره، هم نمایش هایی که فقط نویسندش بودن مثل 2 خواستگار برای رعنا هم اونایی که کارگردان و نویسنده و بازیگرش بودن مثل با من بخون، واقعا عالین. و اما در جواب شما حسین جان که گفتین 1 نمایش تا کی باید روی صحنه باشه باید بگم که تا مجوز یه نمایشی صادر بشه خیلی وقت میبره و کلی دنگ و فنگ داره و واقعا برای من جای سواله که چرا به نظر شما وقتی این نمایش انقدر هنوز طرفدار داره اجراش نکنن تا کارای مانکن (نمایش جدید) درست بشه؟! در ضمن مهسا جان نمیخوام بی احترامی کنم چون بالاخره هر کسی نظر شخصی خودشو داره اما واقعا توی این دوره زموه و توی این دنیایی که ما داریم توش زندگی میکنیمو شاید هر روز بیشتر از 10، 11 تا خبر بد میشنویم و به خاطر اتفاقایی که توی این 2، 3 سال اخیر افتاده تقریبا همه یه جورایی روحیشون به هم ریختس خندوندن مردم اونم تو این حد که اشک آدم در میاد از شدت خنده واقعا هنره. بازم میگم این 2، هر دوشون هنرمندای خیلی خوبی هستن ولی آقای خاکسار تجربشون خیلی بیشتره و قطعا کاراشون هم خیلی بهتر از چه بهزاد محمدی و چه هر کارگردان تئاتر دیگه ایه (از نظر من)
و 1 نکته ی دیگه که خیلی روی تماشاچی ها تاثیر میذاره نوع برخورد عوامل با تماشاچیا و طرفداراس که گروه راوی واقعا تو این مورد سنگ تموم گذاشته...

احتمالا شما باید یا یکی از عوامل گروه راوی باشین یا ارتباط نزدیکی با اونها دارین...در هر صورت این خیلی خوبه که تونستین ۱۵ بار این نمایش رو ببینین.

دیشب از یه زاویه دیگه داشتم به تفاوت این دو تا نمایش فکر میکردم. نمایش هر چقدر هم که ضعیف باشه در لحظه مخاطبش رو راضی میکنه یعنی فکر نمیکنم توی بدترین تئاترها هم کسی سالن رو ترک کنه ولی مهم اینه که حس رضایت تا کی در بیننده اثر داشته باشه...مثلا از کار مردها فرشته اند من هیچی یادم نمیاد به جز همین اسمش و اینکه بازیگرش توی اخراجی ها هم بازی کرده بود . همین. از تئاتر بهزاد محمدی فقط تکه کلام خشن یادم مونده...ولی خیلی از دیالوگ های تئاتر خاکسار وارد زندگی من و اطرافیان شده....و کاربرد هم داره...(مثل:آره بابا)

من پریشب با کسی اومده بودم که با زندگی قهره...حتی تلویزیون و ماهواره هم نگاه نمیکنه...انقدر درگیری و مشغله داره که به هیچی جز اونا فکر نمیکنه...من در عمل انجام شده قرارش دادم و به زور مجبور شد که با ما بیاد تئاتر خیلی هم نگران بودم که شاید خوشش نیاد و ...

من هر ۵ دقیقه یه بار زیر چشمی کنترلش میکردم تا وسطای تئاتر هیچ عکس العمی ازش ندیدم به جز یه لبخند خیلی کمرنگ که خیلی زود محو میشد حتی دریغ از یه دست زدن ساده...ولی تقریبا یه ربع بیست دقیقه آخرش اوجش اونجا بود که صفدر و خاکسار با هم دیالوگ میگفتن رفته بود زیر صندلی...فکر کنم نمایش که تموم شد اولین نفری بود که از جاش بلند شد و به احترام گروه براشون دست زد. تنها ایرادی هم گرفت این بود که چرا هیچ دکوری ساخته نشده بود...و صدای خواننده که رو اعصابش بود....

سحر 1390/04/23 ساعت 08:45

ببخشید 1 چیزی رو اونجا یادم رفت بگم... نمایش مانکن نمایشنامش نوشته شده و تایید هم شده و گروه الآن دارن این نمایش رو تمرین میکنن، این که الآن دارن با من بخونو اجرا میکنن به خاطر استقبال تماشاچیاس و مطمئن باشید که اگه انقدر طرفدار نداشت دیگه اجراش نمیکردن.

نماش مانکن مگه قبلا توی سینما پیام اجرا نشده بود؟

محسن و کیانا 1390/04/23 ساعت 11:47

سلام.
بد نیست برای اینکه بتونید بهتر قضاوت کنید به آدرس زیر یه سر بزنید:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802090178

سحر 1390/04/23 ساعت 12:35

نه من هیچ رابطه ی نزدیکی با هیچ کدوم از عوامل محترم ندارم فقط واقعا تئاترشونو دوست دارم چون تنها چیزی بود که تونست منو بعد مدت های مدیدی بخندون، به خاطر همین خیلی پیگیر اخبار نمایششون هستم. و بله نمایش مانکن یه مدت کوتاهی اجرا شد ولی بعد یه سری مشکلات پیش اومدو ... خلاصه الآن نمایشنامه تایید شده و دارن تمرین میکنن.

یلدا 1390/04/23 ساعت 20:54

سلام، به نظر من کار آقای خاکسار واقعا خیلی خیلی بهتر از کار بهزاد محمدیه چون همونطور که سحر جون گفتن تجربشون حیلی بیشتره. و فکر میکنم آقای محمدی فقط یه خاطر نمایش قهوه خانه ی زری خانوم الآن انقدر طرفدار داره.

داریوش 1390/04/24 ساعت 14:09

نظری که دیدی از طرف من بود نه مدیر سایت اقایی محمدی
من نه طرفدار بهزاد محمدی هستم و نه طرفدار خاکسار
بلکه یک بی طرف هستم
برای بالا بردن قسمت نظرات خود شما به نامهای مختلف نظر میزارید و حتی به جای مدیر سایت بهزاد محمدی هم خودتون نظر میزارید
همه سایتتون چرت و پرت هست

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سایت رسمی بهزاد محمدی
پاسخ:
کار جدیدتون خیلی بی مزه بود بیشتر خود ستایی بهزاد از خودش بود و یه سری تقلید از آقای خاکسار....کلا تعریفی نداشت.

مدیر سایت بهزاد محمدی

http://behzadmohammadi.ir
***.182.94: ip
شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 19:44

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یعنی این نظر رو شما ندادی؟ پس چرا لحن حرف زدنت عوض شد؟ اسم مدیر سایت که اومد مودب شدی؟ من انقدر بیکار نیستم که بیام با اسم دیگران پیغام بذارم احتیاجی هم به این کار ندارم چون نه سودی برام داره نه ضرر. حالا تو که هیچ ربطی به این ماجرا نداری چرا جوش آوردی؟

داریوش 1390/04/24 ساعت 20:27

اولا ای پی من 192.168 ..... هست
دومآ من طراح سایت و قالب وبلاگ هستم
ببین داداش شماره تماست رو بده تا حالیت کنم
من خودم ختمم

IP: 94.182.2.90

این آی پی شماست.

طراح قالب وبلاگ / طراح سایت / مدیر سایت شما هر چی هستی باش.

ما اینجا در مورد تئاتر و نمایش داریم حرف میزنیم. من فقط نمیدونم مسئله ای که به شما هیچ ربطی نداره چرا به خاطرش عصبی شدی؟!!! شما جواب این سوال منو بده....

در مورد آی پی هم دوستان اگر لطف کنن دوباره یه کامنت بذارن ممنون میشم تا هم ایشون قانع بشن هم پرونده این موضوع برای همیشه بسته بشه.

سلام خدمت شما
اینجا چه خبره؟ یکی از دوستان اومد به من خبر داد از اسم ما داره سو استفاده می شه
شما به چه منظور اسم مدیر سایت بهزاد محمدی را اینجا نوشتید؟
من فقط یک بار اومدم اینجا چون اسم بهزاد محمدی بود ادرس سایتشو گذاشتم تا عزیزان علاقه مند از سایت ما بازدید کنند
اما اینکه نوشتید من فحش دادم یا این حرفا یعنی چی؟
این کار شما درسته؟
من بقیه نظرات هم دارم می خونم می بینم در مورد اقای
محمدی و کارشون نظرات منفی دادید
البته این موضوع زیاد مهم نیست نه برای من نه گروهمون عزیزان هر کدوم نظرات شخصیه خودشونو دادن و ما هم انتقاد پذیر هستیم
هم اقای محمدی هم اقای خاکسار هردو هنرمند هستند و ما باهم همکار هستیم به قول معروف هر گلی یه بویی داره
با این نظرات نه اقای خاکسار بالاتر از اینی که هستن می رن نه
اقای محمدی پایین تر از اینی که هستن میان فرقی نداره
اما اینکه نام منو اینجا نوشتید و پشت سر من صفحه گذاشتید
چه معنی ایی می ده این دیگه غیر قابل تحمله دوست عزیز
اینجوری اعتبار کار منو پایین میارید
من به این شب عزیز قسم بعد از اونی که فقط ادرس سایتمونو
معرفی کردم در اینجا دیگه به اینجا نیومدم اما الان می بینم
دارین به ما توهین می کنید
چرا با ابروی ما بازی می کنید؟ این کار شما اصلا درست نیست
لطفا نام منو به هر عنوانی که نوشتید حذف کنید
از همین مکان هم به نمایندگی از بهزاد محمدی و گروهمون
اعلام می کنم که عزیزانی که مارو دوست دارن سبک کار مارو
می پسندند به بهزاد علاقه دارند تشریف بیارید نمایش ما قدمتون
روی چشم ما
عزیزانی که مایل نیستند هم می تونن نیان نمایش ما و انتخاب با
خودتونه اما اینکه کار این بهتره کار اون بدتره معنی نمی ده که
دیگه لطفا این صحبت هارو تموم کنید و اسم منم که به اشتباه
اینجا گذاشتید را حذف کنید من راضی نیستم
از اینکه وقت می گزارید و به نمایش ما تشریف می یارید یا اینکه
پیشنهاد می دید یا انتقاد می کنید از همتون کمال تشکر را داریم
موفق باشید

یعنی الان من باید باور کنم که این پست از طرف مدیر سایت بهزاد محمدی هست؟ میشه بگید اون دوستی که لطف کردن و به شما خبر دادن کی بودن؟

من هیچ منظوری ندارم و هر مطلبی که بشه راجع بهش بحث کرد و در موردش نظر داد توی وبلاگم میذارم حالا اگر شما به عنوان مدیر سایت دوست ندارین از اسم بهزاد محمدی استفاده بشه میتونم حذفش کنم.

در مورد نظراتی که دوستان دادن خودشون میان و جواب شمارو میدن که چرا نظر منفی دادن به تئاترتون این که دیگه ربطی به من نداره؟

شما که انتقاد پذیر هستین پس چرا به جای این طومار جواب بقیه رو نداین؟

فقط توی این یه مورد با شما هم عقیده هستم: هر گلی یه بویی داره.ولی برای که ببینی که بالاتر از اون یکی هست میتونی یه سر به این سایت بزنی:

http://www.taatr-comedy.blogfa.com

اگه وقتش رو هم نداری یه کوچولو برات توضیح میدم:

چرا مطلب مربوط به تئاتر خاکسار ۳۵۹ نظر راجع بهش دادن و مطلب مربوط به تئاتر آقای بهزاد محمدی فقط ۲۹ نظر؟

این لینکی هم بالا هست هیچ ربطی به من نداره و تا اونجایی که من میدونم قبلا زیر نظر انجمن تئاتر آزاد ایران اداره میشد.

من یه سوال از شما میپرسم: کسی که واقعا بی طرفه و هیچ تعصبی نسبت به این دو نفر نداره چه دلیلی داره وقتی میاد مطالبو میخونه انگار که به ناموسش تجاوز کرده باشن میاد فحش میده و بازم میگم در مورد خواهر و مادر خودش اظهار نظر میکنه؟ بعد میبینه خیلی تابلو شد و تند رفته و آی پیش ثبت شده میاد و با یه اسم دیگه میگه من بودم و من وبلاگ نویسم و طراحم و از این اراجیف.... واقعا شما جواب این سوال منو بده انتقاد پذیر بودن پیشکش........شما چه فکری میکنی

عزیز من شما اینو قبول کن کسایی که تئاتر شما رو میبینن میرن و پشت سرشون رو هم نگاه نمیکنن...حتی دریغ از یه اظهار نظر . قبول دارم که تئاترتون خوبه و رکورد همه چیز رو هم زده ولی فقط در لحظه احساس رضایت ایجاد میکنه.

من توی سایت خودتون هم چیز خاصی ندیدم.

حرف منم فقط همین یه جمله است: کیفیت مهمه یا کمیت؟؟؟؟؟؟؟؟

سحر 1390/04/25 ساعت 15:30

جناب، همونطور که نویسنده محترم وبلاگ گفتن اینجا بحث سره تئاتر و نمایشه نه شماره آی پی یا اینکه شما مدیر سایتی یا طراح سایتو قالب وبلاگ، شما هم اگه میخوای از این بحثا جایی راه بندازی اول خوب بهش فکر کن و نقشتو بررسی کن که اینجوری سوتی ندی!

مرسی سحر خانم از حمایتتون. البته اگر دوباره شما رو با من اشتباهی نگیرن!!!!

سحر 1390/04/25 ساعت 23:27

خواهش میکنم، وظیفه بود! اگرم منو شما رو با هم اشتباه بگیرن مشکل خودشونه تقصیر ما نیست. (فرق نر و ماده رو تشخیص نمیدن!!!)
بهزاد محمد همینجوریشم طرفدار زیاد داره، دیگه نیازی به این کارا نیست، اتفاقا با این کار فقط شخصیت خودش رو پایین میاره، باید بدونه که با تقلید از آقای خاکسار نمیتونه به اندازه ایشون طرفدار داشته باشه و بهتره که خودشو همینجوری که هست قبول کنه، آخه حسادت تا چه حد؟ اگه بخواد همینطوری پیش بره از چشم همه می افته.

شما لطف داری...

شاید خیلی ها با من هم عقیده باشن که جناب آقای بهزاد محدی از سعید خاکسار معروف تره...اینو چند بار دیگه هم گفتم ولی به خدا معروف بودن دلیل بر محبوب بودن نیست. نمیخوام مثال بزنم ولی هر کسی باید توی جایگاه خودش باشه تا موفق بشه و پیشرفت کنه از این شاخه به اون شاخه پریدن هنر نیست / هنر اینه که یه اسمی از آدم بمونه الان آقای بهزاد محمدی تا اونجایی که من میدونم هم توی بازیگری هم توی تئاتر هم خوانندگی فعالیت میکنن....من امیدوارم این فیلم جدیدی که ایشون بازی کردن هر چه زودتر اکران بشه و انقدر بفروشه که حالا حالا ها فکر و وقت کار کردن تو زمینه تئاتر رو نداشته باشه چون واقعا این دو مقوله خیلی با هم فرق دارن.

مهسا 1390/04/26 ساعت 01:20

فکر نمیکردم بحث تئاتر انقدر جدی باشه که بعضی به خودشون اجازه بدن به هم بی احترامی کنن اونم تئاتری که هدفش شاد کردن و خنداندن مردم هست. من نمیدونم دقیقا هدف نویسنده وبلاگ از طرح این موضوع چی بوده ولی فکر نمیکنم هدفش این بوده باشه که بهش بی احترامی بشه و .......................من با اسم و کار آقای خاکسار آشنایی ندارم به جز همین چند خطی که اینجا در موردشون خوندم و عکسی که از گروهشون دیدم ما دو سه هفته پیش به همرا خانواده رفتیم ازدواج در قهوه خانه که ای کاش نمیرفتیم (به خاطر بی ادب بودنشون و تیکه هایی که به هم مینداختن) پشت دسنمو داغ کردم که دیگه وقتمو برای چیزهای بی ارزش هدر ندم به خدا سر فیلم ورود آقایان ممنوع چند برابر خندیدیم. اما الان ترغیب شدم تئاتر با من بخون رو هم ببینم میشه لطف کنید و بگین تا کی اجرا دارن و کجا؟

من نمیخواستم بگم ولی حالا که اینجوری شد مجبورم بگم که من از گروه راوی و آقای خاکسار ۲۰۰-۳۰۰ میلیون گرفتم که براشون تبلیغ کنم و همه این صحبتها برای اینه که من بتونم براشون تماشاچی جذب کنم (اونم در شرایطی که حدودا یه هفته دیگه بیشتر اجرا ندارن)

شما هم من نمیدونم چه سبک کاری رو میپسندین و چند سالتونه ولی این نمایش های کمدی که آزاد هم هستن یکم از نظر شوخی و ... دستشون بازتره به نسبت سینما و تلویزیون هر چند که خودم قبول دارم به درد سنین پائین نمیخوره / چون خیلی چیزهای دیگه ای هم هست که میتونه اونا رو شاد کنه...این نمایش ها برای کسایی خوبه که خیلی وقته خنده رو فراموش کردن. برای اطلاعات بیشتر شما یه سر به این سایت بزن هم نظرات دیگران رو بخون هم در مورد مکان و زمان و ... اطلاعات کسب کن:

http://www.taatr-comedy.blogfa.com

سلام
منظورتون چیه شما دارین غیر مستقیم به من تهمت می زنین
من مگه می گم چرا در مورد بهزاد نظر منفی می زارین اصلا این صحبت ها برای ماکه کارمون را داریم می کنیم مهم نیست
یعنی چی می گین و از این حرفا اونی که اومده فحش نوشته چه ربطی به من داره دوست داره دوست عزیز
نه این پست را حذف نکنین بزارین عزیزان ازاد باشن هرچی دلشون می خواد بگن عرض کردم سلیقه ها متفاوته
در سایت ما هم نظرات عزیزان ثبت شده در قسمت نظرات
تعداد صفحات و تعداد نظرات همه ثبت شده
اصل صحبت من توهین و تهمتی هست که به بنده ربط دادین
اینکه می گین تابلو شد و اینا یعنی چی من وقتشو ندارم بیام
تک تک وبلاگ هارو سر بزنم و نظر بزارم
شما هم تا هرجایی که دلتون می خواد می تونید انتقاد کنید از ما و کار ما خودمختارید
ما فروش خودمونو داریم شما هم فروش خودتونو و عرض کردم خدمتتون با این حرفا اقای محمدی از جایگاهشون پایین تر نمی یان و دیگران هم بالاتر نمی رن
من چه جوری باید به شما ثابت کنم نماینده اقای محمدی هستم؟ شما بگید
من خدمت شما عرض کردم که بنده نه بیکارم نه اینقدر بی شخصیت که به خودم اجازه بدم اینطور که می گین بیام توهین
بنویسم اسم بنده رو فقط خواهشا به عنوان فردی که اومده
توهین نوشته پاک کنید
ببینید دوست عزیز من همکار بهزاد هستم داریم باهم کار می کنیم و هنرمندان یه سری محدودیت ها را برای ما که تمام راز
زندگیشون پیش ما هست برای ما در نظر می گیرن
پس من نه اجازه دارم بیشتر اونچه که اقای محمدی دستور می دن از زندگیشون بنویسم یا با طرفدارانشون بد رفتاری کنم
من یه سری تعهدات دادم که خلاف عمل نکنم
حالا شما جای من کارشکنی و یا قانون شکنی می کنین؟
ببینید اینکه پرسید کیفیت مهمه یا کمیت من می گم هردوش باید مساوی باشه اینکه می گید پاسخ عزیزانی که منفی نوشتن
رابدم عرض کردم من خیلی کارهای مهم تر از اینا دارم که بیام وقت بزارم و با مردم کل کل کنم که ما قوی تر هستیم
اون چیزی که الان ما می دونیم اینکه هرشب سالن ما پر می ره
و یک جای خالی هم نداریم هیچ شبی و هستند کسانی که
چندین مرتبه کار مارو دیدن و راضی بودن همین الانشم اقای محمدی را از امریکا برای اجرای این کار دعوت کردن من خودم
دعوت نامشو به بهزاد رسوندم حالا این حرفا نگفته بشه بهتره
چون خصوصیه اما اینکه کی بالاتره به دلیل اینکه همکار هستیم
با اقای خاکسار و ارادت داریم بهشون جوابی نمی تونم بدم
مهم خود اقای خاکسار هستن و اقای محمدی که می دونن که
کی کارش قوی تره کی پرفروش تر
اقای محمدی طرفدارای خودشونو دارن اقای خاکسار هم همین طور پس تفکیک کردن این دو هنرمند اصلا به نظر من جایز نیست
و اینکه می گید چرا نظرات اون وبلاگ بیشتر و بهزاد کمتر
این تعداد نظراتی که برای نمایش اقای خاکسار ارسال شده
طی سه سال پیش می باشد که تازه با امسال شده این تعدادی که گفتید همین الان که گفتید رفتم اون وبلاگ را دیدم
وپست بهزاد محمدی را تازه امسال گذاشتند
و اینکه چرا کمتره به خاطر اینه اقای محمدی الان سایتی دارند
که مردم میان ایمیل می دن نظر می زارن و بیشتر نظرات را
از طریق ایمیل برای مردم پاسخ میدیم
وقتی یه جای معتبر هست مردم کمتر به وبلاگ های دیگه سر می زنن
تا جایی که من می دونم این دیگران هستند از کار اقای محمدی
تقلید می کنند و منظورم هم به شخص خاصی متمرکز نیست
پاسخ سحر خانوم هم می دم
اقای محمدی همیشه در کار تئاتر می مونن و بازهم رکورد نمایش های کل ایران را می شکنند و سینما براش کار اصلی نیست
اقای محمدی هم محبوبه هم معروفه و فعلا هم در صدر جدول هست می ماند و خواهد ماند اینو مطمئن باشید
ببینید دوست عزیز
لطفا سعی کنید وبلاگتون و متن هاتون در خور بی احترامی به هنرمندان نباشه چون جزو مصادیق جرایم رایانه ایی محسوب
خواهید شد نزارید کار به اینجا بکشه خواهشا
اگر ادامه پیدا کنه من مجبورم این وبلاگ را به بهزاد محمدی معرفی کنم نزارید کار به اینجا بکشه لطفا
منطقی بیایین این موضوع را فیصله بدیم .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وجدان تنها محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد.

دوست عزیز شما فقط یک بار موضوعات وبلاگ منو بخون احتمالا خیلی چیزها دستگیرت میشه....مطالب رو کاری باهاش نداریم. فقط عنوان ها رو بخون ببین هدف من از این وبلاگ چیه؟

من از فیلم های سینمایی و ناصر حجازی و داستان و....تو اینجا مطلب میذارم چون تا اونجایی که خودم رو میشناسم به هنر علاقه دارم حالا در هر زمینه ای که میخواد باشه...وقتی خندوندن مردم یه هنر به حساب میاد پس منم به عنوان یه علاقه مند میتونم در موردش نظر بدم.

اگه ناراحتی شما به خاطر اینه که اسم شما در پاسخ یک نفر دادم مشکلی نیست اونو اصلاحش میکنم. دلیلی هم نداره که پست شمارو حذف کنم من فقط توی این چند سال یه پست رو حذف کردم اونم به خاطر الفاظی بود که توش به کار رفته بود (که متاسفانه با اینی که امروز زدن شد دوتا) اونم به خاطر این بود که به دوستانی که اینجا نظر میدن توهین نشه و به همین دلیل بود که گزینه >>درج نظرات بعد از تائید<

سحر 1390/04/26 ساعت 03:34

دقیقا، باهاتون وافقم.
به نظر من بهزاد محمدی توی فیلم ها و سریال ها بازی کنه خیلی خیلی براش بهتره تا اینکه بخواد در زمینه ی خوانندگی یا تئاتر کار کنه. اگه واقعا میشد وقتی آدم توی 1 کاری معروفه به خاطر اون معروف بودنش به هر از دیگه ای هم اگه دست بزنه همونقدر موفق باشه... واقعا 1 خر تو خری میشد واسه خودش! همونطور که خودتون گفتین، هر کسی باید توی جایگاه خودش باشه تا موفق بشه و پیشرفت کنه.

سه بار جواب این پست رو دادم و پاک کردم که کلمه خر تو خر رو توجیه کنم تا به کسی بر نخوره ولی من حرفی در این مورد نزنم بهتره....

داریوش 1390/04/26 ساعت 11:47

به زودی شاهد فیلتر شدن وبلاگت خواهی بود

در جواب پستی که دادی و من حذفش کردم:

********************
********************
********************
********************
********************
********************
********************
********************
********************
********************
********************
********************

شما اگر ادعای مرد بودن داری شماره ات رو بده تا من باهات تماس بگیرم...

کار خاصی باهات ندارم فقط خیلی دوست دارم بدونم چرا بزرگترین آرزوت اینه که این وبلاگ فیلتر بشه؟ چی گیر تو میاد؟ من که چیزی رو از دست نمیدم...انقدرم دری وری نگو مثل یه مرد سرتو بالا بگیر و با منطق حرف بزن فحش دادن خیلی وقته دوره اش گذشته.....فحش نده حرفتو بزن.

من حوصله شکایت کردن و این حرفارو ندارم ضمن اینکه اونهایی هم اونجان حوصله این شکایت های بچه گونه رو ندارن این به من فحش داد اون منو زد اون زبون در آورد اینا مال دوره دبستان بود که میرفتیم به ناظم میگفتیم...

مهرنوش 1390/04/26 ساعت 12:41

سلام
من حال خوندن کل نظرات رو نداشتم ولی فقط وفقط نظر خودمو میدم. من هم کار آقای خاکسار رو دیدم هم بهزادمحمدی. من ازاهواز سه بار برای دیدن کار آقای محمدی اومدم و بین تمام کارای پزشکی اداری و غیره بازم برای دیدن کار آقای محمدی صددرصد چندین ساعت وقت گذاشتم و این به معنای ارزشی هست که کار آقای محمدی برام داره. ایشون فوق العاده خاکی پرانرژی و مردمدار هستند و بعداز هر نمایش با همه خوش و بش میکنند و کار نمایش خوب و مردمداری و خاکی بودن ایشون بزرگترین ارزش هایی هست که منو از اهواز میکشونه به تهران و اینکه بین اون همه کار که توی سه روز باید انجام بدم حداقل 5-6ساعت وقت برای ایشون هم میزارم. اینبار هم حتما به نمایش آقای خاکسار میرم هم بهزاد و اگه موفق شدم هردورو بازم ببینم میام نظرمو میدم. در اینکه آقای خاکسار عمری ازشون گذشته و کاراشونم قشنگه شکی نیست ولی هرکدوم ارزش خودشونو دارن و هرکدوم طرفداران خودشون مطمئن باشید هرکسی که واقعا کار هردو یا شخصیت هردو براش مهم باشه این دعواها براش هیچ فرقی نمیکنه و بازم هرکدومو دوست داره بازم میره و کارشونو میبینه. این هفته بازم دارم میام تهران شک نکنید بازم میرم بهزادو میبینم و اینبار به نمایش آقای خاکسار هم میرم ببینم چطوره که بتونم درباره ی کار جدیدش هم نظربدم و بیخودی فقط بخاطر کارای قبلیش نظر نداده باشم.
مهرنوش از اهواز

مهرنوش خانم من خوشحالم که شما نظر شخصیتو خیلی راحت و شفاف گفتی و من هم به نظر و سلیقه شما احترام میذارم.

کاملا با شما موافقم که هر کاری ارزش خودشو داره. ما هم راجع به همین موضوع داشتیم بحث میکردیم که متاسفانه یه کمی به حاشیه رفت قصد مقایسه هم ندارم چون به قول یکی از دوستان هر گلی به بویی داره...ولی من دوست دارم نظرات دیگران رو هم بشنوم. با عقاید بقیه هم آشنا بشم .

بی صبرانه منتظر نظر شما هستم. . .

دوست عزیز من می تونستم کاملا حدس بزنم که گروه راوی شمارو اجیر کرده باشه
پس از همین جا باید مطمئن بشید که صدر جدول و کار موفق چی می تونه باشه
و فقط یک سوال از شما دارم
ایا گروه راوی روی این موضوع که کار بهزاد محمدی را بزنین زمین و اونارو ببرین بالا هم تاکیدی داشتند؟
که قطعا داشتند که شما بقیه نمایش های در حال اجرا در تهران را بی خیال شدید و تصمیم بر این گرفتید که اینجوری
کار گروه راوی را جذب مردم کنید
این کار شما درسته؟
پس دیگه چاره ایی نیست بگم که
لطفا تمام مطالب نظرات نام اقای بهزاد محمدی را از وبلاگتون حذف کنید
گروه ما اصلا نیازی به این موارد نداره عزیزانیکه تمایل دارند برای ما
نظرات و انتقادات ارسال کنند مستقیما در سایت بهزاد محمدی تشریف بیارن
و شما نگران نباشید که وبتون فیلتر بشه
اون در صورتیه که از سوی اقای محمدی وبلاگ شما به عنوان متخلف معرفی بشه عرض کردم نزارین کار به اینجا ها بکشه
و اینم بدونین
برای جذب کردن مردم از راه درستش باید پا پیش بگزارید نه اینکه با ابروی مردم بازی کنین و یا ستاره کمدی ایران را بزنین زمین
لطفا و خواهشا هرچه سریعتر
تممامی مطالب مربوط به بهزاد محمدی را
از اینجا حذف کنید هم پست هم نظرات منفی را
اگر می خوایین کار اقای خاکسارو
تبلیغ کنید فقط نام و مشخصات و پست
ایشون را بزارید در وبتون باشه
از اینکه برای ما و گروه ما هم
ارزوی موفقیت کردید متشکریم
ماهم امیدواریم اقای خاکسار خودشون
با زحمت خودشون به جایگاه بالاتر بیان
نه اینکه پاشونو بزارن روی یه گروه دیگه و خودشونو بالا بکشن مطمئنا اگر
اقای محمدی این موضوع را متوجه بشن
خیلی ناراحت می شن چون با اقای خاکسار
همکار هستن اما شما همه موارد را حذف کنید

و منم به اقای محمدی در این مورد حرفی
نمی زنم .
امیدوارم به زودی تمامی موارد مربوط به اقا ی بهزاد محمدی از اینجا حذف و
پاکسازی شده باشه
نزارید کار به جاهای باریکتر بکشه و باعث بشه شما فقط به خاطر یک پست
تمامی زحماتتون را از دست بدید
خواهشا نزارید
مرسی موفق باشید هم شما که پول گرفتید
هم اقای خاکسار و گروهشون

نمیدونم چرا خنده ام گرفت...

من که گفتم 200-300 میلیون تومن گرفتم تا براشون تبلیغ کنم.

الان دیگه واقعا تاسف میخورم برای شما که ندونسته قضاوت میکنی. من چه ربطی داره آخه به گروه راوی؟ پس اگه اینطوره چرا برای بهزاد محمدی هم دارم تبلیغ میکنم؟ من هیچ جا در مورد شما سیاه نمایی نکردم و اگر جایی مطلبی هم عنوان کردم کاملا نظر شخصی خود من بوده و به خاطر عقاید شخصی نمیشه کسی رو محکوم کرد.

من اون پست رو حذف کردم فقط به خاطر اینکه فکر کردم شما یه ذره منطقی هستین ولی ظاهرا اشتباه کردم. شما فقط با این پستهایی که داری میزنی بحث رو داری به بیراهه میکشونی...من تا به نتیجه گیری نرسم در این مورد همچنان پست میزنم و هر مطلبی که مغایر با نظام و حکومت و شرع و اخلاق نباشه از وبلاگم حذف نمیکنم. شما هم دست از این تهدید کردن ها بردار...ما سن و سالی ازمون گذشته

حذف هر مطلبی از این وبلاگ یعنی پاک کردن صورت مسئله .
شما هم لطف کنید و به آقای بهزاد محمدی بگید که ما از پیشرفت ایشون ناراحت نمیشیم ولی از درجا زدن و به عقب گام برداشتن همچنان انتقاد میکنین.

در ضمن اگر گروه راوی منو اجیر کرده که شما رو بزنم زمین پس چرا تا این لحظه هیچگونه حمایتی از من و دفاعی از خودشون نکردن؟

داریوش 1390/04/26 ساعت 15:24

من فردا صبح واحد ارتباطات دیجیتال وابسته به وزارت ارشاد واقع در خیابون سمیه تقاطع طالقانی موضوع رو با دوسان اونجا در میون و پیگیری میکنم
به زودی شما رو خواهم دید در مراجع قانونی

میخوای بری بگی من فحش ناموس دادم بیاین از من دفاع کنید؟

یا مثلا به عنوان مدعی العموم میخوای شکایت کنی؟ به چه جرمی؟

یا نه خودتو میزاری جای مدیر سایت و یا آقای بهزاد محمدی که بیان از حیثیتت دفاع کن.

تو به جای اینکه لقمه رو دور سرت بچرخونی شماره ات رو بده تا با هم تلفنی صحبت کنیم. البته اگه شهامتش رو داری...اگه شهامتش رو هم نداری برو که هر کاری که دوست داری و دلت میخواد انجام بده فقط خواهشن جون هر کسی که دوست داری اینجا پست نزن به جز اینکه وقت مارو بگیری و بحث رو به حاشیه بکشونی هیچ فایده دیگه ای نداری.

اگه این پستت رو هم پاک نکردم فقط و فقط به خاطر این بوده که هر کسی که میاد و مطالب رو میخونه بتونه خیلی راحت قضاوت کنه.

سحر 1390/04/26 ساعت 16:17

خیلی عذر میخوام، اگه ممکنه کلا اون کامنت منو پاک کنید، فکر کنم 1 ذره زیاده روی کرد، بازم معذرت میخوام.
آقای مدیر سایت، من نگفتم که آقای محمدی نباید در زمینه ی تئاتر کار کنن، فقط گفتم به نظر من اگه توی سینما و تلویزیون کار کنن موفق تر هستن و البته شما هم اینو مطمئن باشید که بالا تر از آقای محمدی هم هست و شاید در آینده اینطور بشه اما فعلا ایشون نیستن که رکورد نمایش های ایران رو میشکنن، در ضمن آقای خاکسار هیچ وقت نیومدن بگن من بهترینم، من رکورد همه نایش هارو تو ایران زدم، من در صدر جدولم و... ولی مثل اینکه آقای محمدی خیلی دوست دارن این این موضوع به همه ثابت بشه که از همه بهترن، و اگه اینطور نیست پس بهتره شما که دوستشونین اینجا طوری ننویسید که همه این فکر رو راجع به آقای محمدی بکنن. من شخصا دلیلی مبنا بر مسدود شدن این بلاگ نمیبینم چون نه به آقای خاکسار و نه به آقای محمدی توهین نشده، اگرم به شما تهمتی زده شده، با مدرک بوده.

داریوش 1390/04/26 ساعت 16:24

خواهی دید

داریوش 1390/04/26 ساعت 16:27

من تو کدوم نظر به شما فحش دادم
انچه در این نظرات برای سند موجود است خیال بافی شماست فحاشی و بی حرمتی شماست که مستند من خواهد بود
دیگه حرفی ندارم تا مراجع قانونی

سلام
شما که هنوز حذف نکردید دنبال دردسر میگردی عزیزم؟
منکه به شما عرض کردم ما نیازی به تبلیغ نداریم اگر اقای خاکسار دارن که حاضرن بابتش حتی پول بدن اما ما نمی خواییم اسمی از گروه ما برده بشه
فکر کنم از این واضح تر دیگه نمی شه حرف زد
خودتونم بهتر می دونید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است نتیجه کاملا مشخصه
شما جرمی مرتکب نشدید درست
اما اینکه در مورد هنرمندی پست گذاشتید که راضی نیست راجبهش بنویسید می تونه شکایت به همراه داشته باشه دوست عزیز خواهشا متوجه بشید منظور م چیه
شما چرا اصرار دارید در مورد گروه ما بنویسید اگر مضر نبود کار شما حق با شما بود
اما شما فقط دارید یه طرفه به قاضی می رید شما فقط دارید سعی می کنین با صحبتهای نا به جا بهزاد محمدی را بد جلوه بدید خودتونم خوب می دونید حق
با ماست
من دوستانه از شما خواهش کردم تمومش کنید اما مثل اینکه شما دنبال دردسری؟
خودتم اقرار کردی که پول گرفتی اینکار
را بکنی پس چرا تمومش نمی کنید
من نمی خوام کاری کنم که به ضرر شما تموم بشه چون منم شمارو یه ادم منطقی و عاقل فرض کردم
دست از این کار بکشید و کلا هرچی که مربوط به بهزاد محمدیه را حذف کنید
یک کلام ختم کلام ما راضی نیستیم
هیچگونه مطلب کامنت نامی از اقای محمدی در وبلاگتون بنویسید و این درخواست من
می تونه مدرک خوبی باشه دوست عزیز

مهسا 1390/04/26 ساعت 22:41

مرسی بابت آدرس اون وبلاگ. خیلی کامل بود . من میخواستم بهتون پیشنهاد کنم که وقتتون رو برای این موضوع نذارین چون به قول خودتون خیلی ها هنوز فرق انتقاد و تخریب رو متوجه نمیشن ولی الان با این شرایطی که پیش اومده خوشحالم که این پشنهاد رو بهتون ارائه نکردم. اتفاقاتی که اینجا رخ داده خیلی جالب و خنده داره برای یه بچه ۵ ساله هم تعریف کنی متوجه میشه کی راست میگه کی دروغ ولی من میخوام نظر شخصیمو بگم و ازتون خواهش دارم که این پست منو حذف یا اصلاح نکنید لطفا

در جواب داریوش: اولا حیف اون اسمی که رو تو گذاشتن بی شخصیت من اون پست افتضاح شمارو دیدم که منجر شد نظرات ما بعد از تائید درج بشه من واقعا برای تو و امثال تو متاسفم که میاین تو اینترنت و تربیت خانوادگی خودتون رو نشون میدین جالب تر اینه که میخوای شکایت هم بکنی؟ تا اونجایی که من از قانون اطلاع دارم اون الفاظی که شما در مورد نویسنده وبلاگ نوشتی حداقل جرمش ۱۰۰ برابر حرفهایی که نویسنده وبلاگ در مورد شما گفته من نمیدونم چرا صاحب وبلاگ در جواب شما چیزی نگفت من منتظر بودم یک جواب سنگین به شما بدن ولی تفاوت شخصیت ها این وقتها خودش رو نشون میده.

و اما در مورد آقایی که ادعا میکنن مدیر سایت بهزاد محمدی هستن بگم که شما چرا به جای اینکه ۲۰۰ خط جواب صد تا یه غاز زورتون اومد یه خط جواب کامنت منو بدین؟ در ضمن یه کم با چشم باز به دور و برتون نگاه کنید ببینید کی داره آبروی بهزاد محمدی رو میبره؟ شما باور کردی که واقعا این وسط دویست میلیون رو و بدل شده؟ من حس میکنم شما با این اظهار نظرات دارین خودتون رو مسخره میکنین به کم واقع بین باشین هم بد نیست. من کسی بودم که به همراه خانواده اومدم نمایش شمارو دیدم ولی به جای اینکه جذب بشم و دیگران رو هم به دیدن نمایشتون دعوت کنم یه کاری کردین که ازتون فاصله بگیرم البته میدونم جواب شما اینه که به من و امثال من هیچ احتیاجی ندارید ولی شما نماینده بهزاد محمدی هستین یکم مراقب رفتارتون باشید با تهدید کردن و تهمت زدن دردی دوا نمیشه این گره رو باید با دست باز کنید نا به دندون///////////////////

در جواب شما خیلی کوتاه بگم:
۱. خواهش میکنم
۲. شما لطف دارین
۳.دویست میلیون نبوده و ۳۰۰ میلیون گرفتم
۴. قالب وبلاگ هم لینکش پائین وبلاگ هست به نام theme studio
5. من به عنوان صاحب وبلاگ از شما عذر خواهی میکنم فکر نمیکردم کسی دیده باشه اما خوشبختانه اون پست و پست بعدی در سیستم با آی پی ثبت شده...

مهسا 1390/04/26 ساعت 22:48

راستی یادم رفت بگم قالب جدید مبارک باشه / خیلی قشنگه مخصوصا بخش نظرات خیلی راحت تر میشه پست و پسخ ها رو رو تفکیک کرد.میشه کدش رو به من هم بدین تا منم در وبلاگم ازش استفاده کنم؟

[ بدون نام ] 1390/04/27 ساعت 12:56

فقط بهزاد محمدی

شیرین 1390/04/28 ساعت 21:01

من نمیدونم واقعا چجوری تونستید کار این دو نفر رو با هم مقایسه کنید؟؟ من ۱ با تئاتر خاکسار رفتم ولی واقعا پشیمون شدم.یک شوخی های ناجوری تو این تئاتر بیان میشه که من واقعا نمیدونستم باید بخندم یا چی کار کنم؟!
ولی تا الان تئاتر های بهزاد رو بیشتر از ۳۰ بار رفتم ولی نه تنها از رفتنم پشیمون نشدم بلکه همون موقع که نمایش تموم میشد فکر دفعه بعد بودم!
به شما هم پیشنهاد میکنم به جای طرفداری غیر منطقی و بی دلیل کمی واقع بینانه برخورد کنید تا متوجه قضیه بشین!
بهزاد واقعا تک ستاره تئاتر هست! و طنز و دلنشینی که بهزاد داره هیچ کس نداره چه برسه به آقای خاکسار که دیگه این حرکت هاو این حرفها اصلا برازندشون نیست!

اگه فقط به خاطر شوخی های ناجور پشیمون شدید که تو همه تئاترهای کمدی این شوخی ها هست....اما اگه دلیل دیگه ای داشته من به سلیقه شما احترام میذارم.

من برای طرفداری خودم دلیل و منطق دارم اونهم سلیقه و سبک کاریه که من میپسندم / همونطور شما که طرفدار بهزاد هستید و تا الان حدود ۳۰ بار تئاترشون رو دیدید. کسی میتونه به شما بگه چرا؟

اریانا 1390/04/29 ساعت 02:38

سلام منم نمایش بهزاد محمدی را بیشتر می پسندم هیچکی بهزاد محمدی یعنی همت جونم نمی شه
به نظر منم فقط بهزاد محمدی

نگین 1390/04/30 ساعت 19:06

سلام تمام نظرات را خوندم و بیشتر متوجه شدم صاحب این وبلاگ که خدا می دونه قصدش از این طرح سوالش در مورد خاکسارو محمدی چی بوده و اینجور که دارم می بینم شما بیشتر طرف اقای خاکسارید
اما به نظر من اگر از نظر کار و کمدی و کیفیت کار بخواییم بگیم فقط از بهزاد محمدی خوشم میاد تا خاکسار
اقای خاکسار یه سری ضعف هایی داره توی کارش که اقای محمدی نداره و همین ضعف هاشون باعث شده که به اقای محمدی امتیاز بیشتر بدیم چون اقای محمدی اصلا ضعفی در کارشون نمی بینم و هیچ کاستی ایی نداره و از فروشش می شه گفت خیلی موفق تر تا خاکسار
من می گم یعنی نظر شخصی خودمه فقط الان اقای بهزاد محمدی عالی هستش
من نمایش خاکسارو رفتم و چند نمایش دیگه اما فقط نمایش بهزاد محمدی بود که چندین مرتبه براش وقت گذاشتم و رفتم و دیدم و خیلی هم نسبت به بقیه راضی تر بودم به اقای محمدی واقعا باید تبریک گفت با این نمایش عالیش

ارزو 1390/04/30 ساعت 21:06

بیبیب هورا بهزاد
بیبیب هورا بهزاد محمدی

دوستان توجه داشته باشن که با عوض کردن اسم / شمارهء آی پی عوض نمیشه....

هادی 1390/05/01 ساعت 20:52

سلام به همگی
خب اقای محمدی بیشتر موفق تره تا اقای خاکسار البته اقای خاکسارم به نوبه خودش خوبه اما بهزاد محمدی یه هنرمند تکی هست
قهوه خانه زری خانومش خیلی سر و صدا کرد الانم این نمایش جدیدش توی اجراهای تئاترهای کمدی پرفروش تر و موفق تره
حتی من نمایش زندگی شیشه ایی ایشونم هم دیدم و نامبر وان بود
اقای بهزاد محمدی خیلی هنرمنده
مرسی از وب

ارزو 1390/06/10 ساعت 13:25

سلام و خسته نباشید وبلاگ جالبی دارید
من کار اقای محمدی را دیروز رفتم به نظرم خیلی جذاب و عالی بود
اینقدر خندیدیم که دل درد گرفته بودیم
ایشون یه ستاره س
بهشون تبریک می گم و براشون ارزوی موفقیت می کنم
فقط بهزاد محمدی درایران

فائزه فرد 1390/09/02 ساعت 11:37

سلام میخواستم بگم زیاد دنبال اطلاعات گرفتن و نظر دیکران و پرسیدن در مورد تئاتر های کمدیم ... ولی متاسفانه تا الان ندیدم کسی از تئاتر بهزاد محمدی ناراضی باشه آقای محمدی سبکیو کار م کنند که مردم راضی باشن و به قول مردم باب میل ما هستش!!!!..
به نظر من این تئاتر ارزش ۲ یا ۳ بار دیدن را هم دارد ... واقعا ستایشش می کنم که دل مردم را شاد می کند .. به قول خودش :حسنی است که جمعی را بخندانی!!!

مهم همین رضایت مردمه دیگه...هر کسی هم یه جوری ارضا میشه.
ولی این خیلی خوبه که کسی نظرش رو به دیگران تحمیل نکنه.
من به سلیقه شما احترام میذارم ولی من سبک کار بهزاد رو نمی پسندم.

پالار 1390/11/17 ساعت 16:10

سلام من هر دوتا تئاتر رو دیدم و آقای محمدی و آقای خاکسار هر جفتشون از هنرمندای قدر کشورمون هستن.و اما برداشت من،همیشه ابداعات توی طنز مال آقای محمدی ولی همون نوع طنز رو آقای خاکسار بهتر و پخته تر اجرا میکنه.این قضیه مثل این میمونه شما یه جوک قشنگی رو شنیده باشید ولی یکی که این کارست همون جوک رو واستون تعریف میکنه و در کمال تعجب شما علیرغم تکراری بودن از خنده روده بر میشید.

رها 1390/12/20 ساعت 01:58

به نظرم بهزاد بیشعور ترین آدمی یه که کلا تو اکیپ تاتر آزادیا میتونه وجود داشته باشه,با اون اراجیف سیاسی که گفت,دارن ففاتحه تاتر آزاد رو میخونن,عوضی. . .

......من هیچی نگم بهتره ولی متاسفانه ماها (ایرانی ها) یا از اینور بوم می افتیم یا از اون ور بوم !!!

با سلام من محمدرضا اسماعیلی هستم.اولا از وبلاگ بسیار زیباتون سپاس گذارم دوما کار آقای بهزاد محمدی فوق العاده بود باتشکر اسماعیلی

فرید 1391/01/18 ساعت 20:21

سلام دوست عزیز، به نظر من سبک کاری این دو بزرگوار تا حدود زیادی باهم فرق میکنه و نمیشه گفت که کار آقای سعید خاکسار بهتره یا بهزاد محمدی ....
مثل این میمونه که بگین : تیم پرسپولیس بهتره یا استقلال ...
به نظر من هر کدوم از این عزیزان، طرفداران خودشونو دارن و کارهایی که ازشون دیدیم شبیه هم نبوده و کاملا متفاوته ...

بله سلیقه خیلی مهمه...

حالا شما طرفدار کدوم سبک هستین؟

کتی 1391/02/22 ساعت 18:58

فقط و فقط و فقط و فقط سعید خاکسار!!! اخه بهزاد محمدی تئاتر سرش میشههههههه؟؟؟!!!!!!
وقتی کارای سعید خاکسارو میبینم غصه هام یادم میره!!

اجرای جدید مانکن رو دیدی یا همون با من بخون؟

کتی 1391/02/29 ساعت 17:09

همشو دیدم!
از داماد دیوانه که حدودا واسه ۶-۷ سال پیشه بگیر تا مانکن!!!
واقعا هنرمنده!

منم تقریبا همه کاراشونو حداقل ۲-۳ بار دیدیم به جز این اجرای آخری که هیچ خبری ازش ندارم ولی شنیدم چند تا از بازیگراش عوض شدن !!

صدرا 1391/03/02 ساعت 14:48

سلام. من مانکن رو دیدم. خیلی باحال بود. بی نظیر بود. با گذشت زمان میدونم بهترم میشه. بخش موزیکالشم بسیار جالب بود. آقایان حسین ایزدپناه و کاظم صادقی دیگه نیستن و در یه نمایش دیگه فعالیت دارن به اسم گربه کشی. مانکن در کل عالی بود. سبز باشید :)

حسین ایزد پناه حیف شد نیست...مرسی

[ بدون نام ] 1391/03/12 ساعت 14:59

بهتون توصیه میکنم حتما گربه کشی رو ببینید!! خییییییلی باحاله!!

میشه یه کم بیشتر اطلاعات بدین؟

سحر 1391/04/07 ساعت 21:18

سلام!
من همه جوره همیشه کارای آقای خاکسار رو دنبال کردم و چند دفعه هم اینجا کامنت گذاشتم. (اگه یادتون باشه!)
کار مانکن اول که شروع شد اجراش همه ناراضی بودن و میگفتن نسبت به با من بخون خیلی افت داشته و آقای خاکسار کارای خیلی بهتر از این میتونن بکنن و همه به سایت ایشون رفتن و انتقاداشونو نوشتن و ایشونم یک سری تغییرات اساسی توی کارشون دادن مثل اینکه و الآن همه مثل همیشه راضی اند و این تئاتر یکی از پر طرفدار ترین کار های در حال اجراس.
فکر میکنم هممون میدونیم که چند وقته فشار خیلیییییییی زیاد شده به همین دلیل اگه کار آقای خاکسار اولش که شروع شده جالب نبوده به خاطر همون قوانینه.
اگه آقای خاکسار به این قوانین (هر چند که بی معنی هستن) احترام بذارن و حد و حدود رو رعایت کنن بهتره، که در تئاترشونو مثل تئاتر آقای محمدی تخته نکنن.
البته من خودم هنوز نرفتم و جمعه دارم میرم

منم با تمام علاقه ای که به کارهای خاکسار دارم ولی نمیدونم چرا این دفعه رقبت نمیکنم برم ببینم.

شاید یه دلیلش این باشه که دوباره یه نمایش تکراری رو روی صحنه بردن شایدم اینکه شنیدم حسین ایزد پناه و یکی دو نفر دیگه از گروه جدا شدن.

چطور بود نمایش؟ رفتی؟

صدرا 1391/05/01 ساعت 21:35

سلام دوست عزیز. حتما به دیدن نمایش برید. اینقدر جالب هست که نبود حسین ایزدپناه و کاظم صادقی حس نمیشه! جدی میگم! فوق العادست. بخش موزیکالش بی همتاست و حتی بهتر از با من بخون. کمدیش هم که حرف نداره. قطعا برید ببینید. من که 4 بار رفتم. سبز باشید :)

کاظم صادقی کدومشون بود؟
همونه که تو کار قبلی نقش بچه خاکسارو بازی میکرد یا قصاب؟

من اجرای قبلیشون رو که تو میدان فردوسی بود ۴-۵ بار دیده بودم خیلی پام گیر نداره دویاره برم ببینم همش شده تکرار خود خاکسار سه ساله قراره یه کار جدید بدن بیرون نمیدونم حالا سخته براشون یه کار رو دوباره از صفر شروع کنن یا مجوز نمیدن یا اینکه حوصله تغییر و تحول ندارن........

ولی در هر صورت یه کار هر چقدر هم که موفق باشه یه تاریخ مصرفی داره
همه که نمیتونن یه نمایش رو ۲۰ دفعه برن ببینن.....

راستی این خواننده گروه عوض نشده؟

صدرا 1391/05/05 ساعت 01:15

سلام دوست گرامی. خوشحالم از اینکه وقت گذاشتین و نظر منو خوندید. کاظم صادقی همونیه که تو با من بخون نقش پسر آقای خاکسارو داشت البته اونجا بیشتر رقاص بود. خواننده ی گروه هم عوض نشده. رامین زنگنه هست که هم نوازندگی گیتار رو انجام میده و هم کار خوانندگی. در ضمن آقای حسین بابایی (قصاب) هم خوانندگی بسیار زیبا و جالبی رو به نمایش میذارن. همه ی بازیگران عالی هستن! من راستش نمیدونم شما از کدون نمایش تو میدان فردوسی حرف میزنید اما نمایش مانکن در حال حاضر بی همتاست! من بین نمایشهای موجود در حال اجرا این رو از همه بیشتر میپسندم. احساستون رو خوب کنید و حتما با جمعی از دوستان خوب و یا خانواده و آشنایان به دیدن این نمایش فوق العاده برید. اتفاقا کار جدیدی رو هم پیش رو دارن به اسم "مرسی دیوونه". حتم دارم اون هم عالی خواهد بود. امیدوارم ابهامی باقی نمونده باشه. در ضمن سعی کنید هر چه زود تر برید چون فکر میکنم آخراش هست و سعی کنید 5شنبه یا جمعه برید که سالن شلوغ باشه و هیجان بیشتری باشه. شاد و سر بلند باشید دوست من :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد