hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

سریال قهوه تلخ مهران مدیری




بالاخره بعد از 6 ماه کش و قوس صدا و سیما (آقای ضرغامی) زیر بار این سریال نرفت که نرفت تا هزینه اش بیفته رو گردن اونایی که کارهایی مهران مدیری رو میپسندن. فقط خدا کنه توزیع و کیفیتش مثل قلب یخی نباشه...اگه هر یکی دو قسمت رو روی دی وی دی پخش کنن من خودم مشتری پر و پا قرصش میشم. ضمنا کپی هم نمیکنم !!


از 20 شهریور در سوپر مارکتها ...


(اینم copy paste از سرچ گوگل:

رجبی فروتن:
اگر «قهوه تلخ» مدیری از تلویزیون پخش ‌شود، خیلی تعجب نمی‌کنم

مدیر کل اداره نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر روزی بشنوم «قهوه تلخ» زودتر از شبکه نمایش خانگی از تلویزیون پخش می‌شود، خیلی تعجب نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، سعید رجبی فروتن با بیان اینکه باب گفت‌وگوها و مذاکرات برای پخش سریال «قهوه تلخ» از شبکه‌های تلویزیونی باز است، اظهار کرد: اگر اینها به توافق رسیدند و پخش کار زودتر از شبکه ویدئویی در شبکه‌های تلویزیونی آغاز شود، خیلی غافلگیر نمی‌شوم.

وی که با برنامه «تهران در شب» رادیو تهران گفتگو می‌کرد، ادامه داد: اگر این توافق صورت نگرفت، به روال عادی هرکدام از این قسمت‌ها که به دست ما برسد مورد بازبینی قرار می‌گیرد و براساس معیارها و ضوابط روشن ممیزی کارها مورد بازبینی قرار می‌گیرد و بعد از اینکه تعداد قابل توجهی پروانه دریافت کرد با درنظرگرفتن خط ثابتی برای عرضه بلاوقفه عرضه خواهد شد، چرا که اگر وقفه‌ای صورت گیرد ممکن است با واکنش منفی از سوی مخاطب همراه شود.

فروتن با اشاره به ساخت و عرضه مجموعه‌های تلویزیونی در شبکه نمایش خانگی گفت: عرضه مجموعه‌ها و سریال‌ها را از دو سال پیش با کارهای خارجی در شبکه آغاز کردیم و پاسخ دلگرم‌کننده‌ای از مخاطبان گرفته شد و باعث شد بسیاری از برنامه‌سازان به فکر ساخت و عرضه سریال‌های ایرانی در شبکه نمایش خانگی بیفتند و خوشبین هستم به مراتب با پاسخ خیلی روشن‌تری نسبت به آثار خارجی در برابر آثار ایرانی بگیریم.

تهیه و تنظیم : هواداران مدیری mmodiri.blogfa.com)



نظرات 7 + ارسال نظر
من عاشق مهرانم.... 1389/06/16 ساعت 01:57

مگه قرار نبود این سریال در ایام نوروز از صدا و سیما پخش بشه؟ چرا یه دفعه و بی خبر اومد رو سی دی؟

وا.. تا اونجایی که منم یادم میاد قرار بود عید پخش بشه ولی به علت به توافق نرسیدن جناب مدیری با آقای ضرغامی برای تبلیغات تصمیم بر این گرفتن که مردم مهمون جیب خودشون باشن!

ضمنا خیلی هم بی خبر و بی سر و صدا نبوده...اینهمه تبلیغات یعنی به نظرت کمه؟

شماها چرا نشستین اینجا الکی بحث گذشته رو پیش میکشین؟ من قسمت سوم این سریال رو هم امروز دیدم اونوقت شما فقط الکی عکس عمو مهران رو گذاشتین و تبلیغ منفی میکنین؟ چرا آخه؟ نگران قیمت هم نباشین هر سه قسمتش ۲۵۰۰ تومنه

عزیز من فکر نمیکنم اینجا کسی مشکل مالی داشته باشه...مشکل خود من کیفیت افتضاحه مجموعه است. من میگم مگه قیمت دی وی دی خام بیشتر از سه تا سی دی خام میشه؟ شاید جوابم این باشه که خیلی ها هنوز به تکنولوژی دی وی دسترسی ندارن قبول دارم ولی اونایی که با ال سی دی ۴۰اینچ و سیستم سینمای خانگی و صدای دالبی زندگی میکنن باید به پای اونایی که تو شهرستان و روستا زندگی میکنن بسوزن؟ من خودم نمیکنم اینکارو چون احساس میکنم به شخصیتم توهین میشه. مهرانم دوست دارم ولی نه به هر قیمتی...

یادم رفت بگم : روی وب کلیک کنید

مرسی به خاطر یادآوری..

علی 1389/07/04 ساعت 00:51

داداش این سیامک انصاری محشره.بهشته لامصب

خدا حفظش کنه ایشالا....

:)

آره؟

بابا دلمون آب شد.پس کی میاد خود مهران جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میاد...وقتی یکی دو میلیارد زد به جیب پیداش میشه...

من عاشق مهرانم 1391/06/09 ساعت 15:45

بری چی بی خود تبلیغات منفی می کنین؟اگه فکر می کنین گرونه خب نخرین.ایه نیومده که بخرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد