hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

اگه فیلم بود.....پرتقال خونی !

نمیدونم چرا ولی خیلی مشتاق بودم این فیلم رو ببینم شاید یه دلیلش این بود که دو هفته رفتم که بلیط بگیرم ولی گیرم نیومد و دست از پا دراز تر برگشتم/در مورد رزرو تلفنی و اینترنتی هم حرفی نزنم بهتره.شایدم به خاطر تیزر تلویزیونی یا علاقه شخصی به حامد بهداد و تیپ عرب نیا اما هر چی که بود بالاخره رفتم دیدم و خیلی خیلی سورپرایز شدم ..........شدید.


فیلمنامه عالی و قوی که 1 % نمیتونی حدس بزنی لحظه بعد چه اتفاقی میفته....

کارگردانی عالی جناب سیروس الوند

موسیقی متن فردین خلعتبری و فیلمبرداری و ...

بازی زیبای تک تک بازیگرها (به جز 1 نفر)

خلاصه اینکه این فیلم یه شاهکاره توی سینمای ایران.

بعد از چند سال دوباره هوس کردم یه فیلم رو بیشتر از 2 بار ببینم

پیشنهاد میکنم اگه فرصتش رو دارید این فیلم رو از دست ندین.







کارگردان: سیروس الوند
تهیه کننده: محمد نشاط
سال تولید: ۱۳۹۰
ژانر: درام اجتماعی
بازیگران: فریبرز عرب نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی، زیبا بروفه، ویشکا آسایش، آهو خردمند
خلاصه داستان: فیلم سینمایی «پرتقال خونی» روایت داستان مهندس میانسالی به نام والا است که در آستانه جدایی از همسرش است. در این بین دختر جوانی به نام ترمه برای طراحی دکور دفتر کارش می آید و رفته رفته این آشنایی به شکل گیری رابطه ای عاطفی می انجامد. والا که زخم خورده از زندگی مشترک است با احتیاط و کمی بدبینانه در این رابطه پیش می رود تا اینکه شخصی به نام سیاوش قدم در زندگی ترمه می گذارد و …