hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

حرکت اول

 

 

فیلم سینمایی حرکت اول میشه گفت یه کار نسبتا حرفه ای از یه گروه خوب ایرانی که تا حالا من این سبک (اکشن) رو توی هیچ فیلم ایرانی دیگه ای ندیده بودم. تدوین فوق العاده / فیلمبرداری فوق العاده حرفه ای / یه داستان جالب که البته فکر میکنم کاور باشه. با اینکه تا حالا اصلا از بازی پوریا پورسرخ لذت نمیبردم ولی با دیدن این فیلم کمی نظرم تغییر کرد. به شما هم توصیه میکنم اگه از این فیلمهای سطحی امروز لذت نمیبرید این فیلم رو از دست ندین. (این فیلم اکران عمومی نداشته و به سفارش موسسه رسانه های تصویری ساخته شده ) 

بازیگران:پوریا پور سرخ. علی صادقی . الناز شاکر دوست . تیرداد کیایی و ... 

تهیه کننده: مرتضی شایسته 

کارگردان: فرهاد نجفی 

 

 

 

(یه فیلم خوب با تبلیغ من و شما موفق و شناخته میشه)

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان 1389/04/29 ساعت 16:47

سلام.
آفرین به این سلیقه...خوشم اومد ولی یه ضعف بزرگ داشت اگه گفتی؟

به نظر من یه ضعفش این بود که خیلی از سکانس هارو با لنز واید گرفته بودن

میثم الویس 1389/05/01 ساعت 23:54

مگه چندتا ضعف داره؟ شما که میگین فیلمش عالیه

amir hosein 1389/05/07 ساعت 19:52

salam man iran nistam chejori mitoonam in filmo bebinam
address site midi ke download konam plz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد