hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

پیش بینی تهران بعد از زلزله !

حالا که خیال همه راحت شده و قرار شده یه زلزله عظیم اتفاق بیفته خیلی ها نگران شدن که به خاطر جونشون کاملا طبیعیه...ولی نگرانی من از فجایع بعد از زلزله است که امکان داره جامعه رو فرا بگیره که از خود زلزله به مراتب تکان دهنده تره !


اگه دوست داشته باشی میتونیم با هم چندتاشو مرور کنیم:

1.مواد غذایی کمیاب میشه و پیش بینی میکنم که حداقل به هنگام زلزله بعضی از اجناس تا 300 برابر گرون میشه و تورم 10 بیست درصدی با پیشانی ملت روبوسی خواهد کرد!


2. ترافیک غیر قابل مهار خواهد شد. پیش بینی میکنم که بعد از زلزله حرکت ماشین ها به کندی صورت بگیره تا اعصاب راننده ها خرد بشه و در اثر بوق زدن های ممتد و نبود جای پارک با قفل عصایی به جون هم بیفتند !


3. فساد یکی دیگه از مواردی است که زلزله با خودش میاره....منظورم فساد اقتصادی و تسهیلاتی نیست (من به هیچ عنوان سیاسی نیستم) منظورم فقر و فحشا و زنهای خیابونی و تکدی گری است !


4. دزدی و سرقت در جامعه رواج پیدا خواهد کرد. مردم به هیچ چیز رحم نخواهند کرد حتی به گوشی موبایل و گردنبند و انگشتر دختر معصوم و پنل ضبط ماشین !


5. یه سری واژه جدید که تا حالا باهاشون آشنایی نداشتیم پس از زلزله از ارکان اصلی زندگی همه خواهد شد مانند: زورگیری / تجاوز / رانت خواری / پول شویی که به مرور بعد از زلزله بیشتر باهاشون آشنا میشیم !


6. بیکاری....

بیکاری از جمله مواردی است که در جامعه حسابی نگران کننده خواهد بود به طوری که پیش بینی میکنم حداقل 200 هزار پزشک بیکار و یک میلیون داوطلب برای کارشناسی ارشد کاملا ملموس خواهد بود (اونایی که دستشون به دهنشون میرسه و یکم آبرو براشون مونده یا پیک موتوری میشن یا یه پراید میخرن و باهاش مسافر کشی میکنن) !


7........

فعلا همینا به فکرم رسید هر چند که هضم کردنش خیلی سخته ولی اگه بازم موردی به ذهنم رسید به موارد بالا اضافه میکنم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
تسنیم 1389/01/26 ساعت 11:33

سلام داداش
همین جوری بدون زلزله چیزی کمتر نداریم

منم از همین ناراحتیم که بیشتر داریم و قدر نمیدونیم !

Asasi 1389/01/26 ساعت 12:41 http://www.artaria.net

منظورت اینه که اوضاع، الآن خیلی بهتر از اینه؟! یا در وصف حال بود؟ D:

وصف حال که کار من نیست...من از وقتی خبر زلزله رو شنیدم چهار ستون بدنم داره میلرزه یاد هاییتی افتادم و با تهران مقایسه اش کردم...همینجوری...

این چی بود تحلیل بود یا طنز ؟ اینایی که گفتی تازه بعد از زلزله حل می شه چون همه همون لحظه ی اول تو فاضلاب غرق می شن بقیه هم از گاز و آتیش سوزی خفه می شن و کم کم از بی اکسیژنی اساسا کسی قرار نیست زنده بمونه بیخودی نگران بعدش نباش .

شاید طنز تلخ !!!

من خیلی نگرانم به خدا...خیلی بد میشه اگه زلزله بیاد خدا کنه حداقل برج میلاد نیفته / آبرومون میره بد فرم

احسان 1389/01/29 ساعت 01:31

سلام داش حمید
از اینکه میبینم هنوز دستی بر آتش داری و چند خطی مینوسی برای دل خودت خوشحالم ولی یه سوال:؟ مگه قراره زلزله بیاد؟ بگو که شوخی میکنی//////////////////////////////////////////

خیلی مخصلم احسان جون...نیستی پیر مرد...

تو ناراحت نشو این یک شوخی بیش نیست / راحت باش و به زندگیت ادامه بده پیش ما هم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد