hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

hamid_6252

در اطراف من چه می گذرد؟

عیار 14

پرویز شهبازی رو خیلی نمیشناسم فقط میدونم چند سال پیش فیلم نفس عمیق رو کارگردانی کرده بود که خیلی جالب بود هم به خاطر فیلم قبلیش میخوام این فیلمو ببینم هم به خاطر بازی فروتن و کامبیز دیر باز ولی یه مشکلی دارم:


پرویا پور سرخ !


آقا من از این آدم بدم میاد از بازی این آدم بدم میاد چیکار باید بکنم؟


فیلم دلخون میخواستم چشمامو ببندم و فقط از نقش حامد بهداد لذت ببرم ولی انقدر بازی پوریا پورسرخ تابلو بود و مصنوعی که خیلی تو ذوق میزد.


الان سی دی دلخون رو گرفتم ولی دستم نمیره که بذارم ببینم


شاید اگه حوصله کنم بشینم از اول دوباره فیلمو تدوین کنم و تمام صحنه هایی که مربوط به این دکتر قلابی میشه رو حذف کنم.

این حداقل کاری که از دستم بر میاد...+ اینکه فیلم عیار 14 رو تحریم کنم!

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتاب 1388/12/03 ساعت 13:34

اینم یه نظریه...

و قابل احترام!

یعنی من

چه جالب !! من یه چیز دیگه فکر میکردم

سلام
شرمتده چند روزه که دانشگاه بودم و نتونستم جواب بدم
قالب رو دوباره دانلود کنید و جایگزین قالب قبلی کنید

اولین ایراد شما اینه که هر نظری رو که دوست نداشته باشید تایید نمیکند و دومیش اینه که فکر میکنی که درست شده در صورتی که هیچ تغییری نکرده

اما یه حسنی که داری اینه که جوابگو هستی ولی به هر حال من از شما تشکر میکنم آقای درودی

سلام...
تم جدید مبارک...

راستی ن که گفته بودم دیگه خیلی کم میتونم آپ شم که...
واقعاً شرمنده ام ولی بدجور گیر افتادم و درسا پدر اینجانب رو در آوردن

تم قبلیمو بیشتر دوست داشتم ولی بخش نظراتش کار نمیکنه به هر حال ازت ممنونم و امیدوارم موفق باشی

سلام آقا حمید
من شرمندم
دوباره آپلود کردم این دفعه دیگه حتما درسته ضمنا نظرتون رو تایید کردم
کاش ایمیلتون رو میدادین واستون ارسال میکردم
به هر حال بابت تاخیر پیش اومده عذر میخوام

آقا سعید دستت درد نکنه
کار این جوون رو راه انداختی ایشالا خدا کارتو راه بندازه...

داداش شما هیچ وظیفه ای نداری مشکل کسی رو حل کنی ولی در مورد من لطف کردی...ایشالا بتونم جبران کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد